неделя, 3 февруари 2013 г.

Challenge for my first 10 followers

Dear subscribers, welcome to my blog, I hope you will find useful information, inspiration and you'll share your experience. I challenge my first ten followers to answer a question as a comment below and win a price - cosmetic product by Oriflame from next catalogue 03 / 2013
Скъпи последователи, добре дошли в блога ми, надявам се да намерите
полезна информация, вдъхновение и да споделите опита си. Призовавам моите първи десет последователи да отговорят на въпроса по-долу, като коментар и да спечелят награда - козметичен продукт на Орифлейм от следващия каталог 03 / 2013

List of the participants / Списък с участници:
+PrettyPleaseMiss
+Carolina Rabanova
+MyBoxOfMakeup
+cosmogirl_92
+ELEKTRA make up
+pantera666
+Ice Magi
+Пух
+Jeni
+suninice
Question to answer / Въпрос:
What are your 5 favourite / essential cosmetic products that you use daily? Write a brief for each of them explaining why is it part of your Top 5?
Кои са вашите 5 любими / основни козметични продукта, които използвате ежедневно?
Напишете накратко за всеки от тях като обясните защо са част от вашите Топ 5?
Best answer to be announced on 11.02.2013. You can choose your price, select one of the following:
Най-добрият отговор ще бъде обявен на 11.02.2013. Можете да изберете наградата си, един от изброените продукти:
24144 Professional Concealer / Lip brush
26006 Very Me Swirl Lip gloss
20533 Very Me Fat Lash Mascara
24268 Very Me Fat Black Out Mascara
21278 Very Me Cover Up Concealer
26260 Oriflame Pure Colour Nail Polish
21142 oriflame Pure Colour Lipstick
Those products will be available here from 11th February onwards. Good luck beauty bloggers!
Тези продукти ще бъдат налични на сайта след 11ти Февруари. Успех блогърки!

WINNER : cosmogirl_92 

10 коментара:

  1. Благодаря, че съм включена в списъка <3
    1.Първия много любим продукт е лака за нокти GR Jolly Jewels 110..от както видях снимки в нет-а пощурях и нямах търпение да го намеря..Сега си гледам ръчичките нон-стоп :D (а по принцип не си падам чак толкова по глитъри)
    2.Крем за лице на Алверде за чувствителна кожа..сега си правя експерименти с какви ли не кремове,но този ми се отразява най-добре.
    3.Очната линия на Лорел, за която писах..Щом мога да ползвам очна линия вече няма по-щастлива от мен :))
    4.Сенките Мейбълин татоо (On and on Bronze) ..няма такава издържливост и са просто невероятни.Станаха ми любими ежедневни сенки..
    5.Отново любим продукт ми е синия душ-гел на Палмолив Termal Spa...Евтин е, а само като го помириша и се сещам за море и лято...разкош :))
    Съжалявам, че писах толкова много, но е от зодията не съм виновна аз :D <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напротив, коментара ти е изчерпателен и точно това, което търся в отговорите. Благодаря за отделеното време, ще имам предвид всички ваши любими продукти.

      Изтриване
  2. Ехх, че мило :) Благодаря за прекрасното предизвикателство!
    Моите топ 5:
    - Фон дьо тен Revlon Color Stay- Най-добрият фон дьо тен който съм използвала. Отдавна не съм си го вземала, но когато свърша поне 1-2 от другите които имам, ще си го взема. Стои много естествено на лицето и е траен. Единственият му недостатък е ,че бурканчето няма помпичка и понякога изразходвам повече продукт от необходимото.
    -ББ крем Skin 79 Hot pink- Най-добрият продукт за лице, който съм ползвала след фон дьо тена на Ревлон. Толкова се пристрастих към него, че го свърших за по-малко от 2 месеца, а по принцип съм доста икономична с фон дьо тените. Нанасянето му се превърна в мое ежедневие и не усетих кога го изхабих- една сутрин помпичката ми не пусна нищо и бях толкова разочарована, дори го разглобих за да си обера малко- колкото за едно нанасяне :D
    - Гланц за устни Avon Glazewear dazzle- Pink Radiance- Любимият ми гланц за устни. По принцип не съм голям фен на козметиката от Avon,но гланцовете им за устни определено са страхотни, а този розовичкият го обожавам- не е лепкав, не е твърде блестящ, ухае много приятно и издържа сравнително много. Препоръчвам го с 2 ръце.
    - Гел-очна линия Essence- Отлична очна линия, силно пигментирана и страшно издръжлива. Голям плюс при нея е, че се слага много лесно и особено за начинаещи в гримирането е перфектна. Имам я в черно, лилаво и зелено.
    - Бадемово и Кокосово масло- Не са декоративна козметика, но реших да ги включа, тъй като имат изключително добър ефект върху кожата и косата ми. Напоследък вместо крем за лице си слагам кокосово масло и кожата ми изглежда перфектно. Когато имам време си мажа косата с двете масла и на другия ден е Уау :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудесно е да чета отговорите ви момичета, личи професионално изразено компетентно мнение! Имам бадемово масло, което ползвам за лицето и флеша си, но не съм опитвала на косата ми. Останалите продукти също ме заинтригуваха. Бих искала да опитам фон дьо тена!

      Изтриване
    2. Радвам се, че мога да бъда полезна :) Фон дьо тена е страхотен. Опитай действието на бадемовото масло за косата, няма да съжаляваш. Мисля скоро да пробвам и други, макар че в моя град се откриват много трудно и засега имам достъп само до тези :)

      Изтриване
  3. Здравей! Доста интересно си го измислила. :)
    Моите топ 5 са:
    1. Мицеларна вода. В момента ползвам 2: на Bioderma и на Blanchette B и съм страшно доволна и от двете.
    2. Почистваща гел пяна за смесена кожа на Avon. Справя се чудесно с мазната ми кожа. А съм ползвала и доста други продукти, предназначени за мазна / смесена кожа, с които лицето ми лъсваше след 3 часа.
    3. Балсам за устни на Nivea с череша. По принцип много рядко слагам червило / глос. А този балсам има лек цвят, хидратира устните, наистина предпазва от напукване и ухае страхотно.
    4. Розовата спирала на Golden Rose. Харесва ми как разделя миглите ми и не се рони.
    5. Крем за ръце на Deva с какаово масло. Ароматът е божествен, омекотява сухата кожа на ръцете и е на направо смешна цена.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря и за твоя отговор! Много момичета харесват балсамите за устни на Нивеа, аз също съм доволна от тях. Все още не съм си купила мицерална вода, задължително я слагам в списъка с желания! Страхотно, коментарите ви са много полезни.

      Изтриване
  4. Само 3 желаещи да спечелят подрък?! Момичета, остават броени дни! Пишете ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Явно няма повече желаещи затова обявявам играта за приключила. Победител е cosmogirl_92 - честито! Нейният коментар избрах като най-интересен и полезен, но съм искрено благодарна и на другите две блогърки. До следващия път момичета!

    cosmogirl_92 избери си един от продуктите и ми изпрати съобщение на kamy . Dova @ gmail . Com

    The winner is cosmogirl_92 - thanks to all 3 participants, see you on next Giveaway!

    ОтговорИзтриване
  6. Получих подаръка си! Благодаря, Ками:)

    ОтговорИзтриване