петък, 15 февруари 2013 г.

Giveaway catalogue 4 / 2013

Here is my second Giveaway. This time it will be very easy to enter:
1. Become a facebook fan
2. Start following my blog 
3. Leave a comment saying what you like about my blog
4. Tell your friends about this giveaway

The winner will be selected with the "Hat" software for random selection and announced on 04.03.2013 the first day of Oriflame catalogue 4 / 2013
The price is Very Me Clickit Lip Gloss or Very Me Clickit Eye Liner a colour of your choice.
         ~~ Good luck Beauty Bloggers, I love you all! ~~

Това е втората ми игра с награди. Този път ще бъде много лесно да участвате:
1. Станете фен на facebook страницата ми
2. Станете последовател на блога ми
3. Оставете коментар посочвайки какво харесвате в блога ми
4. Кажете на приятелите си за играта

Победителят ще бъде избран със софтуер "Hat" избиращ име от списък на случаен принцип и ще бъде обявен на 04.03.2013 първият ден от каталог 4 / 2013 на Орифлейм.
Наградата е Гланц за устни "Само аз" или Очна линия "Само аз" цвят по ваш избор.
        ~~ Късмет Бюти Блогърки, обичам ви всички! ~~

Update 05.03.2013 : The winner is Boyana Petrushevska
Победител в тази игра е Бояна Петрушевска

17 коментара:

  1. Здравей,късмет на всички в играта.Интересно в блога ти ми е,козметиката на Орифлеим,преди и аз бях консултант но се отказах,това беше много отдавна и сега намирам интересни неща,и продукти от тази фирма в блога ти,даже се замислям дали пак да не се регистрирам. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако решиш заповядай в моя екип. В момента има кампания за новорегистрирани. Старая се да поръчвам в първите 3 дни на каталога, да направя ревю с най-новото за да имат време момичетата да четат, харесат и поръчат. И аз ти станах последовател :)

      Изтриване
  2. В блога ти има много интересни идеи- особено ми хареса идеята как да си направим soft box.
    Ето и линк към споделянето ми във Фейсбук: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=596252247055860&id=100001376066730

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кати, ще опитвам да публикувам все повече теми "направи си сам". Успех и на теб, последовател съм ти и аз.

      Изтриване
  3. Здравей. =]
    Като цяло всичко ми харесва в блога ти.
    Доста са ми интересни ревютата които правиш :)
    До сега нищо не съм пробвала на Орифлейм, тъй като съм сътрудник, дистрибутор и представител към други фирми... но обмислям варианта скоро и аз да се присъединя.
    Успех на всички <3 ♥
    http://www.facebook.com/bettysilver7/posts/247016445434636

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, още една покана отправям и към теб, ела в екипа ми ;) Достатъчно е за себе си като поръчваш, по-евтино и удобно - в къщи, онлайн. Късмет!

      Изтриване
  4. Отговори
    1. Thank you, you are welcome to my photography page then www.facebook.com/kameliaphotography

      Изтриване
  5. Отговори
    1. Thanks Teresa, come back more often, 3 more reviews are coming up ;)

      Изтриване
  6. Здравей, на мен блога ми харесва също с продуктите на Орифлейм, а идеята за soft-box наистина беше страхотна!Продължавай в същия дух!
    Ето линк за споделянето :)
    https://www.facebook.com/pages/Beautiful-Sin/269986109797135

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изгуби ми се отговора, ето пак - ти си верен почитател и мнението ти е ценено, благодаря!

      Изтриване
  7. Харесва ми това, че мога да прочета откровено мнение за даден продукт от каталог, в противен случай не бих събрала смелост да го поръчам. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудесно е да го знам, това е и целта. Аз най-редовно търся онлайн ревюта преди дакупя продукт и беше крайно време да започна да пиша свои.

      Изтриване
    2. Бояна, програмата изтегли твоето име като победител в играта, честитоЧ Избери си една от 2те награди и ми пиши адреса си на kamy . dova @ gmail . com

      Изтриване
  8. Здравей! Току що попаднах на блога ти и винаги, когато попадна на нов, интересен блог разглеждам всички теми от началото до края! Така направих и с твоя. Това, което ме впечатли е, че при теб откривам доста ревюта на една от любимите ми марки Орифлейм, което при други блогърки не се вижда често, тъй като повечето публикуват ревюта за продукти от марки, които могат да се намерят във всеки магазин. Това не е лошо, в никакъв случай. Но аз като потребител на продуктите на орифлейм се радвам да чета мнения и за техни продукти и така да събирам впечатления, кое би ми било полезно. Ето линк и към моето споделяне:
    https://www.facebook.com/stella.stefanova1/posts/555671917789847
    Успех в това, което правиш! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудесно,благодаря и аз за подкрепата! Целта е блогът да е полезен, радвам се че съм на прав път.

      Изтриване