събота, 13 април 2013 г.

Орифлейм каталог 3 & 4

От последните два каталога си взех някои много интересни продукта, бързам да споделя, защото отсъствах по-дълго отколкото ми се искаше.
Относно снимките - много хубави стават с фотоапарат и софтбокс, но цялото прехвърляне после на файлове много ме бави, а идеята е да споделям веднага новите изпробвани гримове и аксесоари, затова сега съм снимала с таблета. Кажете ако качеството е незадоволително за преценка на продуктите.
Giordani Gold е най-луксозната серия на Орифлейм, козметиката се произвежда в Италия в цеха, където произвеждат и Elizabeth Arden, като Giordani Gold не им отстъпва по качество, а само по цена! Сенките които ви показвам са намалени на 9.90 лв (а бяха близо 30 лв), отдавна ми трябваха розови и лилави и щеше да е престъпление да не се възползвам от великолепната оферта! От опаковката, кутийката с огледало, до щампата на сенките, всичко е изработено красиво и качествено. Препоръчвам горещо тази серия, знаем че евтиното излиза скъпо, Giordani Gold на Oriflame си заслужава по-високата цена в сравнение със серията Very Me примерно. Можете да ги поръчате на тази цена до 21.04.2013

Много се вълнувах и за ролон масажора (Eye roll-on massager), рядко попадам на такъв аксесоар и реших да го изпробвам. Може да се ползва с какъвто си искате крем за околоочен контур, след това масажирате с него, мигновено охлажда и подобрява кръвообращението в зоната. Има ефекта на студена лъжица поставена под очите, но аз предпочитам иновациите,така че оставям лъжицата в кухнята, а ролона с мен в чантата. Споменавала съм че работя на 12-часови смени, пред компютър, очите се изморяват и се грижа по всевъзможен начин за тях, ролонът освен че намалява тъмните кръгове,създава както писах вече незабавен ободряващ ефект и е вече неизменна част от сутрешната ми рутина.

Tender care Almond protecting balm - това е "Нежна грижа" Бадем, в момента са намалени той и Кокосът - от 11.90 лв на 5,95 лв  Продуктът се рекламира като балсам за подхранване и хидратиране на груба и суха кожа. Разговорно вазелинче в красива кутийка с аромат на бадем, кокос и т.н. Наистина е мини - 15 мл, но точно това го прави идеален за дамската ми чанта - вместо гланц за устни,крем за ръце и др. бихте могли спокойно да покриете козметичните си нужди навън само с този продукт. Отново качествена опаковка, луксозна кутийка,продукт който ви кара да повишите и настроението си - коя дама не би го предпочела пред обикновената кутийка вазелин от аптеката. Има жени които ще кажат "цял живот ползвам един крем за всичко; мажа се с олио за какво ми е този балсам" - този блог и тези продукти не са за такива като вас, скъпи мои, а за ценители ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар