събота, 20 юли 2013 г.

Giordani Gold

Попаднах на тази Четка за пудра (и руж) на Giordani Gold  разглеждайки сайта на Орифлейм. Има чудесни намаления, които можете да намерите само онлайн и не са включени в каталозите. Като например тази четка в черен цвят със златист орнамент, сега вече я няма на сайта, но може да я купите в розово и да я видите в настоящия каталог 10. Поставила съм оценка на продукта 4 от 5, удобна е за козметичния ми несесер в чантата, за освежаване на грима, опаковката е много красива и изискана, недостатъкът й е, че е по-твърда отколкото очаквах, рони ми пудрата малко и това ме дразни. Имам мека професионална четка от естествен косъм и правя сравнение за мекота с нея, но тя е твърде дълга за да я нося с мен, така че като четка за из път ми върши работа, но не и като основна.
Giordani White Gold Eau de Parfum / Парфюмна вода Giordani White Gold - Едно от многото предимства да си консултант на Орифлейм е да имаш възможността да си купиш парфюм на стойност 33 лв само за 10 лв! Възползвах се от промоцията, без да съм опитвала тестера, само позовавайки се на онлайн коментарите за парфюма и останах очарована, благодаря на всички момичета които отделят време за да споделят мнението си за използваните от тях продукти. Ароматът е свеж и изискан. Опаковката от 50 мл го прави подходящ за дамската ми чанта, дизайнът също е изчистен и не заема излишно място. Съчерах го с :
Giordani White Gold Body Cream / Крем за тяло Giordani White Gold -
Задължителна добавка към любимия парфюм Giordani White Gold, постига се наслояване на аромата за по-дълготраен ефект като същевременно хидратира нежно кожата след употреба на измиващи гелове. Сега е наличен за 11.45 лв, в нечуплива пластмасова опаковка от 250 мл.
А в каталог 11 пускат ролона от тази серия, ще си допълня колекцията с него.
Oriflame Foot File / Пила за крака - Харесва ми повече от пемзите, удобна ергономична дръжка, ексфолира деликатно но ефикасно. Налична за 5.31 лв
Feet Up Reviving Foot Spray / Съживяващ спрей за крака - 150 мл за 8.38 лв - определено предпочитам спрейовете за крака пред кремовете. Освежава и охлажда. За трайността не мога да дам отлична оценка, предполагам че е индивидуално при всеки и в зависимост от активността и обувките ви.

1 коментар:

  1. Пропуснах най-важното! Тестовете ми за дълготрайност на аромата на крема за тяло и парфюма, нанесени заедно, сочат свежо ухание до 6 часа!

    ОтговорИзтриване