събота, 20 юли 2013 г.

Very me Extendalash Mascara & Power shine Juicy lip gloss

Линк към статията с друга версия на спирала от серията Very me,  Fat lash mascara, най-достъпните им спирали, само 4 лв! В настоящия каталог 10, Орифлейм представя Very me Extendalash Mascara - докато първата е за обем, то тази се рекламира като удължаваща миглите чрез иновативната си четка, която обхваща всяка мигла. Консистенцията ми се стори по-течна, но може би защото е съвсем нова. Няма частици за удължаване, ефекта би трябвало да се достигне чрез наслояване. Харесвам тези спирали за ежедневен грим, опитвала съм различни модели от по 10 лв и ефекта не е много по-различен, затова считам че за тази цена спиралата е просто чудесна.

Power shine Juicy lip gloss - Новата плодова серия гланцове за устни, с аромат на плодове и наситен блясък. Бях си взела гланц на Very me, който се оказа почти без блясък в сравнение с рекламата, но от този Juicy lip gloss съм много доволна, гъст, плътен и блестящ! Това е най-светлият цвят от серията - Fresh Sorbet. Беше част от промоция и го взех за около 4 лв, редовната цена е 12.90 лв, но в следващия каталог 11 ще можете да си го поръчате отново с намаление за 8.90 лв. Отново в каталог 11 очаквайте инструмента за премахване на черни точки, както и два вида модерни слънчеви очила на невероятно ниски летни цени. Весела ваканция на всички с двете основни части на летния грим - спирала и гланц!

5 коментара:

  1. Тъкмо поръчах спиралката, дано ми хареса :) На теб ти стои много хубаво :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се че ще ти хареса. Повечето продукти на Very me си струва да се опитат, харесвам и пудрата им.

      Изтриване
  2. Имах червената спирала, абсолютно неизползваема е. По принцип изобщо не съм чак толкова придирчива към спиралите и при все че нямам чак толкова лоши мигли с тази спирала нямаше особена разлика.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жалко! Аз вече 2 червени използвах и както съм писала са ок за ежедневен грим. Все пак срокът на годност на спиралите е кратък и е добре да се ползват до 2 месеца. Спиралата се избира според четката нали така, тя е водеща за крайния резултат. Благодаря че сподели и твоето мнение :)

      Изтриване
  3. Тъкмо гледам каталога, чудя се дали да поръчам една. При теб изглежда страхотно, като скъпа спирала.

    ОтговорИзтриване